הרב אלישיב הכהן: "השוטרים קיללו אותי ועשו בי לינץ'"

אסתי פלד 3 Comment on הרב אלישיב הכהן: "השוטרים קיללו אותי ועשו בי לינץ'"

בשבת בצהרים הרב אלישיב הכהן היה בדרכו לכותל וראה שהשוטרים לא נותנים ליהודים בעלי חזות דתית לעבור. לאחר שהוא העיר לשוטרים הוא קיבל מכות נמרצות וקללות מהשוטרים. הוא סיפר לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" על התחושה המזעזת | האזינו

13:15
30.04.24
יונת קפלן No Comments on מה התקופה דורשת מאיתנו, עם חגית דיקשטיין

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בשבת בצהרים הרב אלישיב הכהן היה בדרכו לכותל וראה שהשוטרים לא נותנים ליהודים בעלי חזות דתית לעבור בכניסה לעיר העתיקה. לאחר שהוא העיר לשוטרים הוא קיבל מכות נמרצות וקללות מהשוטרים.

הרב שיחזר את המאורע בריאיון לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": באתי ללכת לכותל בדרך הרגילה וראיתי לפתע מחסום. רציתי ללכת מסביב מדרך אחרת, ראיתי אנשים עוברים בחופשיות".

"שמתי לב" המשיך הרב, "שנותנים רק למי שאין חזות יהודית דתית לעבור. ספרתי קרוב ל 60 איש שנכנסים, והערתי על כך בצורה מכובדת לשוטרים. לא קיללתי ולא דיברתי בצורה מזלזלת. דיברתי בכבוד" סיפר הרב.

הרב המשיך לתאר: "לפתע הגחיע רכס עם שוטרים ללא תגית זיהוי, חבטו בי וגררו אותי עד הקישלה, הרגשתי שעושים בי לינץ'. הייתי אזוק 6 שעות, רק לאחר מכן השופטת אמרה לי שזה היה אסור".

"רציתי לתת עדות במוצאי שבת וביקשתי קודם לעשות הבדלה. הגיע שם מישהו עם חצי כוס ואומר לי שזה על פי הלכה. הודעתי לו שאני יחליט מה ההלכה, ואני ממתין להבדלה על פי הלכה".

"התייחסו אליי בזלזול מוחלט. קיללו אותי כל הזמן, זה נשמע שזו השפה הרגילה שלהם. היה נורא. שסיימתי את החקירה הלכתי הביתה לחזק את משפחתי. כולנו בהלם. התחושה שלנו שלשוטרים מותר לעשות הכל".

"הבן שלי בן 27 מחצו אותו עד שנהיה סגול" סיפר הרב, "בכל הזמן שהם התעללו בנו הם צעקו לכיוון המצלמות שאנחנו מרימים ידיים, וזה שקר וכזב".



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    מזעזע!!! משפיל!!! מתסכל!!! הקטרוג של חיים מזרחי שעומד מעל ראשם לא מספיק להם??? אין דין ואין דיין? מקוה שימצא עוז בנפשו למחול להם… ה' ירחם עליהם… פחד פחדים! גאולה שלימה בקרוב ממש!

  2. 2

    אולי מעז יצא מתוק, אם כבוד הרב או מישהו ממכריו יקרא זאת- הרב הזכיר שהוא מתמודד עם אוסטאופורוזיס. סידן אמורפי של חברת אמורפיקל הישראלית מטפל בזה. ניתן לרכוש זאת בכל חנות טבע. את המאמר שמסביר מדוע הסידן הזה עוזר (סידן שחלקיקיו קטנים פי 100 משל סידן רגיל) ותוספי סידן אחרים לא, ניתן לקרוא באתר של המרכז לרפואת הרמב"ם (שמחתי לראות שבבית החולים נתנו את התוסף לקרוב משפחה ששבר את הרגל). מקוה שהדברים יגיעו למי שזקוק, רפואה שלימה!

  3. 1

    כן .. חיים מזרחי עבר גהינום!! מסכן ,אני מקווה שהוא החלים.